2011. február 7., hétfő

1.0

Üdv népek.Eddig valahogy nem vonzott a gondolat hogy blogot indítsak,jól elvoltam én azzal hogy magamban beszéltem faszságokat,nem sok kedvem volt még leírni is de most valami változott.Nem tudom mi,valószínűleg csak az hogy egy fokkal jobban unatkozom mint általában. Tehát a blognak hogy úgy vesszük az a szerepe hogy engem szórakoztasson tehát semmi magvas gondolat vagy világ megváltó ötlet nem fog előkerülni,csak amit éppen leakarok írni.

De azért így kezdésnek pár szót magamról:a nevem az nem fontos,nyugodtan szólíthattok luke skywalkernek,de a hé te hülyegyerekre is ugyanúgy hallgatok.Korom a black jack legerősebb kombinációjával egyenlő,egyelőre tehát fiatal vagyok,meggondolatlan,bunkó,arrogáns,intoleráns,manipulatív legalábbis a barátaim szerint.DE,próbálok ezeken a jó tulajdonságokon változtatni(szigorúan csakis 1 ember miatt)
Tanulok.Egyetemen.Bölcsésznek,egész pontosan informatikus könyvtárosnak.Mit szépítsek,ez egy büfészak,eszerint is állok hozzá,minimális tanulás,minimális tanulmányi átlag de legalább lesz egy papír amit kitehetek a hűtőre.Nem panaszkodom,elvagyok az órákon de ennyi.Megízleltem milyen az egyetemi lét,nem rossz de semmi extra,könnyebb eltévedni,nehezebb aludni az órákon,de legalább lehet nyomni a stand up comedyt egy-egy "kis előadás" alkalmával amikor úgy állsz ki az emberek elé hogy lövésed sincs miről kéne beszélni DE határozott vagy és az bőven elég.

Nekem is vannak hobbijaim,elég sok, de általában nem túl hosszú életűek,kivéve egyet,a gót.És ezzel el is érkeztünk egy nagyon fontos tényezőhöz ami nagyjából az egész életemet meghatározza,megszépíti és tönkre vágja egyszerre. A go egy tábla játék,fekete fehér kövekkel,akit érdekel úgyis utána olvas majd,aki meg ismeri annak meg minek magyarázzam.Lényeg a lényeg hogy ennek a zseniális játéknak elég sok mindent köszönhetek,mondanám hogy elég sok mindent értem el vele de hogy a "mesterem" szavait idézzem:"veled kapcsolatban mindenki csak a bukásaidra fog emlékezni"ami elég demoralizálónak hangozhat, de ez tény.Én személyszerint nem bánom hogy még semmi komolyat nem tettem le az asztalra ezzel a játékkal kapcsolatban,mert végülis ez csak egy játék,én meg egy egyszerű játékos vagyok.Próbálom élvezni,átadni a "tudásom",megmérettetni magam,ez hol sikerül,hol nem.Mondjuk kicsit későn kezdtem bele hogy bármi komolyat elérjek a góval,de azért cél van(da best Magyarországon,mi más)kérdés persze csak ez mennyire kivitelezhető. Egyelőre megpróbálom élvezem amennyire lehet,bár sokszor elszalad velem az a bizonyos ló és akkor aztán dől belőlem a szitok és a sértések egész széles palettája,amire nyilván nem vagyok büszke de ezt is próbálom legküzdeni.Annak mondjuk örülök hogy a gónak köszönhetően sok olyan embert ismertem meg akik nélkül valószínűleg merőben más ember lennék most és máshol tartanék. Ha nagyon akarnám érzelgősre is foghatnám a figurát de az nem lenne valami cool.
A magánéletem nyilván nem egy internetes napló témája,de annyit elmondhatok hogy mostanában távolról sem úgy alakulnak a történések mint ahogy elképzeltem de pozitívan állok a dolgokhoz és remélem a legjobbakat(márcsak egy ember miatt is hamár megfogadtam neki valamit akkor tartom magam ahhoz,fuuh de rejtélyes vagyok)Summázva igazából ez a bejegyzése sem vezetett sehova és még viszonylag sokáig írhatnám csak éppen tanulnom kéne szóval most akkor ide tennék egy pontot.

u.i:a helyesírási hibákat csak azért sem fogom kijavítani hamár 6-szor buktam helyesírásból(minden respekt a tanárnőé hogy átengedett,én engedtem volna magamat)
Ja és bármilyen konstruktív javaslatot szivesen veszek a blog "vezetéssel" kapcsolatban.

1 megjegyzés:

  1. Egyszer valaki azt mondta, hogy az Út nem oda vezet, ahová el akarsz jutni, hanem oda, ahova el kell jutnod. Lehet, hogy egy hülye mondta, sőt az is lehet, hogy nem pont ezt mondta (már nem emlékszem), de ez jutott eszembe. A blogvezetéshez pedig annyit, hogy: Csak így tovább, Keep goin'! Vagyis inkább... Keep walkin'! Az legalább meglátszik :)

    Aqwert

    VálaszTörlés