2011. február 27., vasárnap

4.1

Némileg megkésve ugyan de gondoltam azért értekezek valamit a kis kiruccanásomról Csehországban ami igencsak vegyes érzéseket hagyott bennem. Mint turista 100%-osan teljesítettem de mint gó játékos ezt már nem igen mondhatom el.
Kezdjük az elején.
Népligetnél felpattantam a student agency által biztosított buszra ami meglepően korrekt volt,ingyen forró csoki,tv,újságok amelyeknek egyikével sem éltem mivel valamiért a kedves utaskisérő hölgy abban hitben élt hogy én cseh kolléga vagyok így mindig csehül kérdezett én meg mindig csak ingattam fejemet bár azért amikor fülhallgatót mutatta fel kezdett gyanus lenni a szitu.Sebaj,gondoltam elleszek ígyis, arra viszont nem gondoltam hogy az előtte ülő nagyott halló old lady képes 5 órán keresztül beszélni az élettörténetéről.Hosszú volt az út.
Megérkeztem,egy cseh gós,nevezzük mondjuk Mr.S-nek kijött elém,legurítottunk 1-2 korsó sört majd felszálltunk a vonatra,irány Blansko ahol csatlakoztunk még néhány cseh illetőhöz akik előtt szintén sör volt és akikkel szintén legurítottunk párat majd úgy nagyjából hajnali három magasságában elhatároztuk hogy talán aludni is kéne valamit hamár holnap verseny.Na most a szállás. Asszem többet nem alszom tornaterembe vagy csak úgy hogyha viszek magammal polifómot és párnát. Ráadásul voltunk olyan birkák hogy mikor megérkeztünk és realizálódott bennünk hogy milyen oroszlán szag van kinyitottuk az ablakot viszont az hogy 5 percel később bezárjuk elmaradt így reggel valahogy a többi tornatermi lakó kicsit morcos volt hogy miért van ilyen kurva hideg. Sebaj,legalább van miért szeretni a magyart.Na mind1,elindult a verseny,első ellenfél akit hívjunk csak Mr.B-nek(2dan) lenyomva,bemelegítésnek jó volt. 2. forduló egy fiatal cseh tehetség(4dan),nem volt valami meggyőző de sajnos én sem így a végeredmény 1.5 pont oda úgy hogy az a végjátékban ment el ami általában jól szokott menni.3. forduló újabb cseh ellenfél(milyen meglepő)szintén 4dan aki az elején rommá volt verve kb. de sikerült olyan szinten elhitetnie velem hogy ő abszolút nem érdekelt ebben a játékban és hogy már húzna haza a picsába hogy simán én is ráálltam erre és a végén szép lassan,fokozatosan legyúrmázott. Első nap mérlege:1 győzelem,2 zakó. Nem valami bíztató. Eztán gondoltunk egyet és városnézés helyett beültünk egy pubba pókerezni. Semmi extra 100 cseh korona beugró aztán had szóljon. Itt se muzsikáltam valami jól de legalább fun volt és volt sört valamint supportáltam a jobbomon ülő szintén magyar hölgyet némi zsetonnal aki a végén behúzta az első menetet. Átvonultunk egy másik kocsmában ahol még 3 emberrel kiegészülve immáron 10-en folytattuk a játékot.Már mindenki kicsit illuminált volt így történtek érdekes dolgok de lóvéra most sem sikerült szert tenni és miután az összes magyar kiesett végül távoztunk.Alvásra ismét nem nagyon került sor,sőt.
2. nap kicsit késve keltünk és éreztük hogy gond lesz mivel a tornaterem már teljesen üres volt. Én azért elmentem még kajáért meg minden. Hiba volt.Mire megérkeztem már bő fél órája ment az órám ami alapesetben nem is lenne gond de az ellen most Mr.S(4dan) volt aki ellen nem engedhetek meg olyan luxust hogy nem max idővel játszok. Meg is lett az eredménye:egy bukó idővel(életemben először) úgy hogy az elején ott basztam át ahol nem szégyeltem csak aztán a kanadai byo-yomi (vagyis hogy bizonyos számú kőre fix idő alatt kell lépni)kicsit megzavart.Kicsit fusztrált voltam de végül megbékéltem. Az utolsó forduló nem hozott nagy izgalmakat,gyorsan ledaráltam egy 1danost aztán indultunk haza.
A tanulság nost..nem tudom mi volt a tanulság de biztos volt.Mindesetre jó kis hétvégi kiruccanás volt,nem bántam meg hogy elmentem bár lehet hogy legközelebb talán sör helyett más folyadékkal is elkéne majd látnom a szervezetemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése