2011. február 11., péntek

2.1

Kéne valami frappáns idézet de nem mivel nem ugrik be semmi magam fabrikálok egyet:Csalánba nem üt kétszer a mennykő.Nem a lófaszt.
Ez szerintem mindent elmond hogy mi lett a végeredménye a szerdai fantasztikus összecsapásnak a francia tag ellen aki ismételten a végén mágiázott le..vagy az is lehet hogy saját magamat sikerült párszor átkúrnom,nézőpont kérdése. Hullámzó teljesítményt nyújtottam ebben a partiban:megnyitás :so-so,középjáték :jó bár azért sokszor fohászkodtam az égiekhez hogy "csak oda ne lépj,csak oda ne lépj,csak oda ne lépj..huh..van isten"végjáték:tragédia. Persze tudom hol ment félre a parti de nem is az zavar hogy hibáztam...sokat..hanem hogy megint elhittem azt hogy már nyerve van a parti és ebből kiindulva úgyis kezdtem el játszani ami hiba.Yogi Berra szavaival élve: "It ain't over till it's over." és ez most nagyon igaz volt. Ettől függetlenül élveztem a partit,vagy legalábbis megpróbáltam,tiszta sötét szobában,a villódzó monitor előtt fülömben a hörgő metál zenével még azt is mondhatnám hogy nem bántam meg hogy ismét játszottam a taggal,sőt külön élmény volt hogy néha-néha még társaságom is volt aki egyszer-egyszer "kirántott" a teljes függőségből,amiért külön köszönet jár neki.Domo.
Ja és hogy egy kicsit tisztább képet adjak arról hogy mi is jár a fejemben egy-egy parti közben:" Ah bakker az sente volt...az volt?Most ezt nem vágom.." "Kicsit ajis..sebaj..majd ő megmutatja mi van ott..ja hogy ígyis lehet..az más" "........ja hogy az fenyeget......" "Gote-ra meghalni mennyire cinkes?"

És hogy a laikus is értsen ebből valamit vagy legalábbis megpróbáljam fenntartani a látszatott hogy milyen segítőkész vagyok egy kis gós terminológia mankó:

Sente:Ha ezt a lépést ignorálod annak csúnya vége lesz.
Gote:Én eztet most ignorálom.
Aji:Itt egy kicsit gondban voltam de mondjuk úgy hogy nem elég hogy kirámoltak a villamoson,oda az összes irat,igazolvány,bérlet de még az ellenőr is jön hogy jól megbasszon.
Kezdetnek szerintem ennyi bőven elég sőt,talán még sok is.Mindenesetre copyright van a megfogalmazásokon szóval ha máshol meglátom tudom hogy te voltál.Megtalállak.

Ennyi.

1 megjegyzés: