2011. február 16., szerda

4.0

Blahopřeju k vítěztví! Jsi jednička.

Ez biza csehül van és azt jelenti hogy..na most aki lefordítja az megtudja,mindesetre vasárnap ezt szeretném hallani a Csehországi Blanskoban megrendezendő go versenyen ami talán az első olyan nemzetközi verseny lehet ahol még valami helyezésre is van sansz.(szigorúan azért mert a cseh élmezőny mind Barcelonaban fogja süttetni a hasát így a "másodhegedűsök" végre szóhoz juthatnak)
250 euro az első hely de nekem már az 5. hely is okés lenne ha arra mennék hogy ne minuszos legyen a kiutazás de nyilván az első hely van megcélozva.Nem sokat készültem eddig rá ugyan de ami késik nem múlik bár alapvetően nem szoktam mást csinálni versenyek előtt csak játszok-játszok-játszok oszt lesz ami lesz de most talán csinálok néhány élet-halál problémát meg kirakok egy-két profi partit aztán jóvan.
Na most amit érdemes rólam és a versenyekkel való kapcsolatomról tudni hogy én IMÁDOK versenyekre járni tehát a legnagyobb móka egy-egy ilyen nemzetközi verseny ahol végre nem csak a gép előtt ülök és ott nyomom az ipart hanem face-to-face megmérettethetem magam olyanokkal akikkel azelőtt soha nem játszottam és hát megmutatni hogy mit is tudok.Ugyan szeretek versenyekre járni de rólam hamar kiderült hogy nem vagyok egy versenyző alkat és itt most nem feltétlenül arra gondolok hogy nem vagyok elég kompetitív(sokszor a legaljasabb és mocskosabb trükköket is bevetem vagy ha kell az utolsó pillanatig várok a sanszra hogy nyerhessek) hanem arra hogy nemes egyszerűséggel félóránál tovább nem tudok a seggemen ülve maradni ami abból a szempontból problémás hogy egy-egy parti 2-3 óráig is eltarthat aminek a végén én általában már a fejemet verem a falba(anno az óvónéni is megmondta hogy hiperaktív vagyok,és még pszichomókus is megmondta hogy nincs minden rendben ezzel a kölyökkel de nyilván mindkettő hazudott.Vagy nem.).Ebből adódóan sokszor mászkálok,nézelődök(elmegyek reggelizni egy laza félórára)zenét hallgatok,szóval mindent csak nem a partira koncentrálok. Persze miután visszaülök akkor megint csak a játékra összpontosítok csak néha elfelejtem hogy mit is akartam csináéni vagy ismét elkalandozom szóval nem egyszerű ez a verseny biznisz,vagy csak nem nekem találták ki.
Mindenesetre jó lesz,ez lesz az első alkalom amikor teljesen egyedül utazok majd busszal külföldre ami miatt kicsit parázok is mivel lesz egy átszállás is a történetben és ahogy kedves cseh barátommal lefolytattunk egy konverzációt erről nem lettem nyugodtabb: Én:Csak nem lesz nagyon cinkes,tudom használni a számat,tudok angolul,easy. Cseh barát:Az szép és jó hogy te tudsz angolul csak akkor lehet hogy kicsit egyoldalú lesz a kommunikáció.Na persze aztán még használhatom másra a számat de azt inkább elkerülném ha lehet.Ezt elkerülendő, teljes a felkészültség,térkép, cseh sör,peace feliratú póló,extra adag apró.Ja és néztem egy-két Bear Grylls féle túlélés törvényei részt.

Csehország,vigyázz jövök!

2 megjegyzés:

  1. Én mindenesetre szorítok, Pepe sensei.

    VálaszTörlés
  2. Én is szorítok! Oszt, ha elakadsz Csehben, akkor hívj fel mobilon, mer' én tanultam 5 év oroszt. Azok meg köztudomásúan közös szláv gyökerekkel bírnak, vagy mi. BM

    VálaszTörlés