2011. augusztus 14., vasárnap

EB 2.0

Új bejegyzésben folytatom ezt a zseniális értekezést az EB-ről mert azt ajánlották(valószínűleg egyetlen lelkes olvasóm szava szent és sérthetetlen)
Szóval szerdára virradtunk ami az EB-k esetében általában szünnap és ilyenkor kerül sor a fantasztikus és lenyűgöző,az emberek idegeit széjjel szaggató páros versenyre.Na most a gosok körében erős férfi dominancia fedezhető fel így gyakorlatilag ha valaki szerdán keres magának párt a páros versenyre az kb. esélytelenül vág neki mint ahogy én is tettem bár volt valami kiscsaj aki megtalált hogy játszunk-játszunk de aztán eltünt mint szürke szamár a ködben én pedig nem erőltettem a dolgot. Jó leszek én nézőnek is(plusz jól bevált partnerem nélkül amúgyse lett volna az igazi).Mint utóbb kiderült én döntöttem jól ugyanis figyelni az eltorzult - pokerarcnak még hatalmas jó indulattal sem nevezhető - ábrázatokat amint a partner valami fatális hibát követ el...na az megfizethetetlen.Komolyan mondom szerintem egy-két páros éveket öregedett azalatt a pár óra alatt amíg kipréselték magukból azt az 5 partit(megjegyzés:az utolsó forduló kb. éjfélkor ért véget ami megint egy érdekesség a szervezők részéről)Volt még 1 magyar érdekeltség is a versenyen: a páros eb bajnok egyik tagja plusz a már korábbról említett master of gandzsa karöltve 5 győzelemmel kvalifikálták magukat a másnapi elődöntőkre.
Csütörtökön már ismét volt főverseny forduló aholis én egy 4danos német,általam sebaj tóbiásnak nevezett illetővel kellett megmérkőznöm.Sajnos nem igen tudtam komolyan venni a kollégát aminek az eredménye egy igen komoly halucináció(ez volt az első de nem az utolsó ezen a versenyen..komolyan néha azt érzem mintha gondok lennének a látásommal..)és ebből adódóan egy kb. 30 pontos fatal error.Átlag ember ilyenkor azt mondaná köszöntem a játékot,igyuk le magunkat a sárgaföldig de én úgy éreztem hogy ez a tag még képes arra hogy egy zsebben lévő partit leadjon.A megérzésem helyesnek bizonyult és a kolléga szép lassan,fokozatosan elkezdett kihúzni az általam megásott sírból és hirtelen azon kaptam magam hogy megint partiban vagyok de sajnos megint előjött az hogy megremegett a kezem és amikor az kellett volna hogy csak szépen leegyszerűsítsem a játékot és behúzzam a partit ahelyett elkezdek fölöslegesen izmozni ami végül rosszul sült el.Tanulság?Nos...még a keresem a tanulságot ebből a partiból.Most jönne ugye az a rész hogy irány a rapid hogy valami siker élmény is legyen.No igen csak sajna kicsit elhúzódott most a parti és én még iszonyatosan kajás voltam szóval apró finn barátommal elmentünk meglátogatni a már említett FACKEBAB nevezetű helyet aholis mindketten abban a tudatban kezdtünk el kajálni hogy ja majd 4-re visszaérünk a rapidra.Egy faszt.4-re ugyan vissza is értünk a probléma csak ott kezdődött hogy kivételesen fél4-kor kezdődött a forduló.(hogy miért az számomra még mindig rejtély)Na mondom lecsekkolom a párosítást,japó 6d-s bácsi,jó lesz amikoris kiderült hogy a főidőm oda(sőt valszeg már vesztettem is volna idővel ha nem lett volna korrekt a bácsi)maradt az hogy byo-yomiban játszottam végig az egész partit.Hát akkor hajrá.
Egy ideig jól is ment a dolog,csordugált a parti meg minden amikor egyszercsak feltünt hogy a bácsi órája valahogy nem akar megmozdulni,konkrétan már 10 perce ugyanott áll a mutatója de gondoltam korrekt volt akkor én is korrekt leszek csak kicsit fura volt hogy nekem végig az idő nyomása alatt kellett gyorsan játszanom miközben a bácsika ráérősen tolta az ipart.Sebaj,volt sok nagy harc,meg halál..meg még több halál aminek a vége 2 és fél pont oda.Jó kis 1 órás rapid volt.
Na de elérkezett a várva várt(általam annyira mondjuk nem de jobb program nem lévén..)páros verseny fináléja(8 páros jutott tovább,ebből kettőben profi tag is volt)Volt egy román páros(őket csak azért emelném ki mert ehez a pároshoz fűződik az egyik legmókásabb parti amikoris a finn-kínai párossal játszottak a finn taggert olyan szintű lelki terror alatt tartották hogy a csávó minden elképzelhező hibát elkövetett már a végén:ön atari,rossz sorrend,elbambult,rosszul állította be az órát a byo-yomihoz tehát teljesen szétesett és mindezt egy olyan show keretein belül ami megér egy misét), a már említett magyar + cseh páros,egy cseh + koreai(profi),egy full japán ,finn-kínai(profi)brit-izraeli, egy francia páros és a 8.-ra nem emlékszem.Most nem mennék végig az összes párosításon és eredményen,lényeg a lényeg hogy a román páros játszott a magyar érdekeltségű párossal ahol is kíméletlenül ki lett végezve a román páros így a master of gandzsa és a magyar hölgy lett az idei páros bajnok az eb(kép is van róluk a gószövetség honlapján,ez itt a reklám helye)
Másra a szokásos ivászaton és döglődésen kívűl most így hirtelen nem emlékszem(vagy azért mert tényleg nem volt vagy azért mert teljesen kiesett...)

1 megjegyzés:

  1. Hogy ne hidgyed azt, hogy csak egy olvasód van én is biztatnálak a további folytatásra ! Csak így tovább !

    VálaszTörlés