2011. augusztus 25., csütörtök

EB finálé

Végre elérkeztünk(hallelujah) eme drámai EB utolsó bejegyzéséhez amelyben kiderül hogy vajon sikerül-e 5-5-el zárnom a főversenyt,sikerül-e pozitívan kijönni ebből az igencsek tanulságos versenysorozatból vagy..épp ellenkezőleg.
Utolsó forduló,finn 3 dan(aki almost 30,not rich,and looks like osama...eme adatok megértéséhez egy video az előzményekkel)aki próbált valami fura fusekivel megzavarni nem jött be,lekezeltem,elindult a harc teljesen korrekt,kontroll alatt tartom,haldokli a csávó amikor egyszercsak..hop-hop..damezumari..egy élettel kevesebb..bazdmeg!Ilyen nincs..NINCS!!*totális megsemmisülés*Meghaltam.Na ott elgurult a pöttyös,kb. 20 percig ültem magamba zuhanva és azt hiszem arra vártam hogy felébredjek de csak nem akartam.Ezután még elindítottam egy-két elkeseredett kisérletet arra nézve hátha hibázik valahol a tag de nem hibázott,átment betonba így a főverseny 10. és egyben utolsó fordulóját vereséggel zártam..utána az általam annyira nem támogatott elemzés során rajta(és persze utána én is láttam) kívűl még 3 ember mutatta meg hogy hogyan lehetett volna rövid zárna a partit egy viszonylag egyszerű lépéssel amit akkor a partiban valamilyen oknál fogva egyszerűen nem láttam..átsiklottam fölötte..mint valami fakfolt.Mentségemre szóljon(igazából elég gyenge kifogás)de ez a parti is kb. no time-ban ment de várható volt hogy előbb-utóbb megbünteti valaki a komolytalanságom csak épp nem ettől a tagtól vártam.Na mind1,isten nem ver bottal.Ezekután még1 gyors zakó a rapidon egyik kedvenc román 6danosomtól(akit egyszer az életben csak azértis hülyére fogok verni)majd néhány cseh tag és román hölgyel elhatároztuk hogy betámadunk valami 100 méter magas dűnét az óceán mellett.Így is történt,megérkeztünk,megmártúztunk a habokban(a víz meglehetősen kellemes volt)majd másik cseh barátommal miután eldöntöttük ki a legény a dünén elterültünk a homokban és megosztottuk egymással az életről szerzett bölcsességeinket(voltak nagyon mélyenszántó gondolatok..de tényleg főleg hogy neki is töke tele volt mindennel és várta hogy mikor sújt le rá a nagy szakallás fószer a felhők fölött)miközben figyeltük ahogy a másik két cseh tag elkeseredetten(de végül sikeresen) próbál befűzni két román hölgyet(a 3.-kat nekem kellett távol tartanom az újdonsült bölcs mesteremtől.Igazából ez a nap már sok góval kapcsolatos infót nem igen fog tartalmazni(mentek a barátságos partik,az ivászat,buli,egyebek),amire még kitérnék az visszaút:ad1 vasárnap indultunk és hát mivel vasárnap már semmilyen gós program nem volt így leginkább arról szólt az egész nap hogy hülyültünk a szerbekkel és mindeki sütette a hasát.Ad2 az első repülő este 10-re érkezett meg brüsszelbe és onnantól kezdve 20 órát kellett várni a tovább indulásra ami abból a szempontból volt kellemetlen hogy azt a 20 órát nekünk a reptér padlóján kellett eltöltenünk de úgy hogy aludni nem aludhattunk mivel a kedves biztonságiőrök úgy gondolták hogy az alvó túristák nem férnek bele a reptér imidzsébe(szerintünk,más indokot nem találtunk)így minden 5 percben amikor próbáltunk aludni nagyon kedvesen fölébresztettek minket és miután a 3. alkalommal már rendős is betársult hozzájuk letettünk arról a törekvésünkről hogy egy percet aludjunk(ehelyett én fel-alá mászkáltam mint valami mérgezett egér és vagy 30-szor megnéztem a zseniális kis rajzfilmet arról mit nem szabad felcsempészni a repülőgépre.)A végére már úgy voltam vele hogy szarni bele..lemegyek zenbe..béke és nyugalom..buddha szobor vagyok.Valahogy túléltük azt a 20 órát..majd megérkeztünk Ferihegyre és mindenki ment haza hogy kipihenjen ezt a két hetet.
Igazából rájöttem hogy nem ez lesz az utolsó bejegyzés mivel még kéne valami frappáns zárógondolat a tanulságokra,hibákről és hogy mit kéne majd másként csinálni legközelebb...de még nem szállt meg az ihlet.Türelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése