2011. augusztus 23., kedd

EB 5.0

Ismét sikerült kihagynom az előző értekezésből valamit és most nem mást mint a rengo-t(majdnem olyan mint a páros csak épp itt hárman lépnek felváltva és nem muszáj vegyes csapatnak lennie)amire kedvenc cseh riválisommal majdnem sikerült összehoznunk egy 4danos csapatot de sajnos a 3. kiszemeltünk(a kiscsaj még a hétvégi versenyről) már eligérkezett (igazából simán tudtunk volna találni még1 4 danost de elhatároztuk hogy a 3. tagnak mindenképp ellenkező neműnek kell lennie ami nagyban megnehezítette a dolgot)így végül 4 dan helyett egy 4k-s román hölgy erősítette a csapatunkat így a fantasztikus skillfully skilled névre hallgató csapat készen ált hogy legyalázzon minden csapatot.
Első fordulóban bemelegítésnek egy francia triót gyúrmáztunk le(ha jól emlékszem 4 kőből mert ugyan előnyköves volt a verseny de minusz 4 köves)ahol szimplán kiiktattuk a legerősebb játékost és a leggyengébbet vettük tűz alá(bár érdekes módon a végén nem ő hibázta a legnagyobbat hanem a 3. tag)és így hamar megtört az ellenállásuk.A 2. forduló már nem volt ilyen egyszerű ott ugyanis egy full 5 danos csapattal hozott össze minket a sors(azért valljuk be három kínai 5d kicsi húzós) viszon érdekes volt mert nem tudtak olyan könnyen átgázolni rajtunk,sőt még talán esély is volt a partiban mivel bár mind 5danos volt de kb. zéró összhang volt közöttük(ami érdekes volt még hogy a mögöttünk lévő másik 2 5d-t és 1 6d-t számláló csapatnak szintén meggyűlt a baja egy gyengébb csapattal de olyan szinten hogy szívtak is...megfizethetetlen volt látni a 6 danos szenvedő ábrázatát-és ő aztán látványosan tud szenvedni,de jó értelemben- ahogy két másik társa egy lépéssel lerombolja a partit.)de ettől függetlenül sima bukó volt a parti.A harmadik forduló ismét egy könnyebb falat volt pont kő különbség volt a két csapat között így egálból ment a történet és bár simán indul azért sikerült egy fatálisat hibáznom mivel elfelejtettem hogy a danos reagál utánam és benyomtam egy akkora bődületes overplayt hogy a cseh kolléga csak fogta a fejét(az más kérdés hogy utána korigáltam egy könyvbeillő tesujival)de gondoltam így legalább izgalmas lesz a parti(elég gyenge kifogás...)és végülis az is lett de szerencsére azélrt behúztuk bár kvalifikálni nem sikerült magunkat de azért fun volt.Most pedig jöjjön a kedd.
Az hétfői "BIG DRAMA"után elhatároztam hogy a főversenyen mostantól csak no time-ban fogok játszani,legyen bárki is az ellen szóval ennek rendje és módja szerint leültem egy német 3dan elé és kb.másfél óra alatt lezavartuk a partit(ebből a másfél órából én 15 percet használtam el)végre egy kis sikerélmény és parti ahol talán korrektül játszottam(ritkán mondok ilyet de ebben a partiban tényleg nem volt egy olyan momentum sem ahol esélye lett volna a tagnak ráadásul sikerült még 1 egy olyan lépést találnom egy overplayre ami bár lényegesen bonyolultabb mint a sima büntetés de még a "nagyok" is azt mondták hogy ja,nem rossz)elemeztünk utána egy kicsit majd mentem nézelődni a főtáblákhoz miután azt meguntam chill out és irány a rapid.
A rapidon az egész eb talán legpózerebb figurájával(nevezzük csak johnynak,4dan)hozott össze a sors aki ellen ha veszítek el is áshatom magam és perse amint megfogalmazódott bennem ez gondolat el is buktam a partit viszont érdekes volt mert kb. egész végig én irányítottam,sorra mutattam neki a tesujikat csak utána a végén egy szimpla semeait nem sikerült kiszámolnom.Erős vagyok na.Ami viszont meglepő volt hogy teljes másképp viselkedett parti után mint vártam:azt mondta erős vagyok,olyanokat mutattam fel amiket nem is várt(ez itt az ego helye) és teljesen meglepődött amikor feladtam.Szóval végülis bármennyire is pózernek tűnt a csávó a tisztelet meg volt benne ami tök jó és ritka.Rapid után ismét ki a fűbe borozni(sokat)majd nyomni egy kis backgammont(ami szintén az eb-n játsztottam először amiből következett hogy bárkivel is játszottam lealázott) ahol is kedvenc finn barátommal-hogy kicsit érdekesebbé tegyük a játékot- elkezdtünk fekvtőmászokban fogadni(és ugye a játék során lehet duplázni)aminek a vége az lett hogy neki kellett VOLNA 124-et(senki ne kérdezze hogy jött ki a 124)csinálnia viszont mivel nagy volt a pofa a részemről felajánlottam neki hogy na, lehet még egy utolsó dupla vagy semmi és persze pont az utolsót sikerült elbuknom így 248 fekvőtámasz várt teljesítésre annyi könnyítéssel hogy csinálhatom 50-es pakkokban.Megszenvedtem vele egy kicsit de legalább kaptam egy kis tapsot hogy milyen jó formában van a hülyegyerek aki elbukta a fogadást.Ezekután inkább maradtam a gónál(bár az is tétre ment de most csak kóláért játszottam)majd valamikor éjfál tájt elindultam haza,ennyi volt keddre a móka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése