2011. augusztus 20., szombat

EB 4.0

Ahhoz képest hogy mikor ért véget az EB mintha egy kicsit lassan haladnék.Figyelem!Senki se lepődjön meg hogyha esetleg a történet végére kicsit átszinezném a dolgokat azért mert nemes egyszerűséggel már nem emlékszem rájuk pontosan.Na persze mivel valószínűleg a kedves olvasó nem volt jelen eme jeles eseményen így számára teljesen lényegtelen mit tálalok.
Új hét új remények.A lenyűgöző szereplésem után a hétvégi versenyen ismét azt éreztem hogy na itt a remek alkalom hogy kicsit kirogáljak az eddigi eredményeken(igaz elvileg a hétvégi verseny is erre szolgált volna aztán most korigálhatom a hétvégi versenyt ami az első hetet kirogálta volna.Egy szóval:szarul állok akkor hogyan is számoljuk a dolgokat.)
Főverseny első forduló:holland 4dan.Nem egy fiatal reménység,sőt éppen ellenkezőleg,valószínűleg leginkább túristáskodni jött ami a parti színvonalán is meglátszott:én kb. no time-ban nyomtam míg a bácsi szép komótosan megfontolva haladt affelé hogy megölje magát de a végén csak nem sikerült neki sőt, olyan szinten elaltatott a partiban a végén hogy majdnem én pusztultam bele a történetbe.(tényleg csak egy percre kalandoztak el a gondolataim és máris azon kaptam magam hogy hujuj,mindjárt a véremet ontják de szerencsére a bácsika nem volt azaz agresszív állat tipus.)Lezajlottak a nagy küzdelmek,belekezdtünk a végjátékba és egyszercsak azon kaptam magam hogy a tetemesnek vélt előnyöm igencsak eltünedezett és nem értettem hogy hogyan vagy mikor de gondoltam sebaj a végjátékom úgyis lenyűgöző és fantasztikus(egy faszt)szóval gond egy szál se,őrizzük a pánikot.A probléma ott kezdődött hogy akárhányszor számoltam meg valahogy mindig az jött ki hogy vagy 2 és féllel vagy három és féllel de bukom a partit.Magamban már elkönyveltem egy újabb zakót így elkezdtük feltölteni a semleges pontokat amikoris a bácsi elfelejtett egyet védekezni.Na mondom akkor ennek a bünti lesz a vége és annak rendje és módja szerint le is sújtott haragom viszont hamar egy komoly erkölcsi dilemma közepén találtam magam ugyanis:a bácsi nem adta fel egyből,elvörösödött,fogta a fejét és meredt maga elé én meg úgy voltam vele hogy banyek,tényleg így akarok nyerni?(és itt most belekezdenék egy kis közvélemény kutatásba hogy vajon ki mit csinált volna a helyemben)Végül arra a konklúzióra jutottam hogy én nem így akarok nyerni és ezért fogtam és vissza vettem az utolsó lépést(áldott nagy szivem van és asszem pályázhatok a fairplay díjra)a bácsi persze nem győzött hálálkodni majd megszámoltuk,kettő és fél oda.Kézfogás,köszönöm-köszönöm aztán előkerült a kis lapocska aholis a bácsi is dilemmázott egy kicsit hogy akkor most kinek a szinét is kéne bekarikázni de végül a sajátja mellett döntött.A parti után megosztottam élményemet kedvenc apró finn barátommal akir úgy lebaszott hogy olyat rég kaptam már viszont elég nehéz volt komolyan venni mivel a tag egy fejjel kissebb nálam kb. de azért a lényegre rávilágított:nem akarok nyerni?nem azért jöttem hogy nyerjek?Egy kicsit elgondolkoztam ezen de persze mástól meg megkaptam azt hogy ez rendes volt tőled,főleg hogyha tudtad hogy nem nyerhetsz már stb-stb de azértis mégis..még mindig nem teljesen tiszta hogy tényleg jól döntöttem-e.Na mind1,ez már a múlt mint ahogyan a rapid következő fordulója is ahol ismételten összehozott a sors egy japán bácsival,ezúttal egy 4danossal aki meglepően agresszív volt,igazi szamuráj de persze a whole board massacre mégiscsak az én asztalom és ennek rendje és módja szerint kivégeztem az öreg harcost de nagyon jó parti volt,az első talán amit igazán élveztem a rapid partik közül.Eztán egy kis chill out,egy kis catan(ahol ismét szívtam de nagyon)majd egy-két levezető parti(persze mindekinek előadtam a kis drámámat a főversenyen,gyűjtöttem a véleményeket)majd egész hamar leléptem aludni(gondoltam 2-4-ről nem lesz egyszerű 6-4-re varázsolni a végeredményt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése