2011. augusztus 16., kedd

EB 3.0

Új bejegyzés.Megint.Így tényleg sokkal praktikusabb,nem folyik ki az ember szeme ettől fekete hátteren fehér szöveg kombótól.
Előző bejegyzésból kimaradt szóval itt pótolnám hogy csütörtökön a rapidon felül(ami számomra nem igen volt rapid)sor került a lightning verseny selejtezőjére is amin számomra(mint Thor magyarországi helytartója...csak szerényen)kötelező jellegű volt az indulás és nagy küzdelmek(igazából az elsőszámú kiemelt baszott eljönni így túl sok nehzésgébe nem ütköztem)árán de sikerült kvalifikálnom magam a pénteki egyenes kiesés szakaszba.
Akkor most jöjjön a pénteki nap.
Ha jól emlékszem ez volt az első olyan nap ahol nekem sikerült valahogy 40 perces késéssel beesnem csak éppen az okára nem emlékszem kristálytisztán(vagy öregszem..vagy már teljesen kitörlődött a memőriámból de asszem köze volt a lemerült mobilomhoz és ahhoz hogy nem volt ébresztőm..rejtély)Lényeg a lényeg komoly bocsánatkérések közepette belevágtunk a partiba:az ellen egy francia 3dan.(előtte 13X13-son sikerült legyúrmázni de ez persze semmit nem jelenetett csak annyit hogy ismerős volt az arca)Sajnos volt egy olyan pont a partiban amikor azt éreztem hogy ezt egyszerűen nem bukhatom el és ennek rendje és módja szerint sikerült egy olyan katasztrofálisat lépnem hogy valószínűleg az ellenfél is azt érezhette amit én egy percel előtte.Sikerült még 1-2 helyen átbasznom de sajnálatos módon nem tudtam egy 3 pontos ko-t megnyerni így a végén másfél pontal szívtam.Ez volt talán az első olyan parti hosszú idő óta ami után tényleg dühös volt..de tényleg, és csak kicsi hiányzott ahoz hogy valami olyat tegyek(vagy inkább mondjak) amit nagyon megbántam volna.Végül azért sikerült vissza fognom magam de tényleg nem sok hiányzott.
Némileg kedvtelenül ugyan de gyorsan lezavartam a rapidot.Német 3dan(groningenben,amikor még 2dan voltam megvert a főversenyen szóval remek alkalom volt revansot venni.)gyorsan bedaráltam aztán irány a fűbe bármi mást csinálni csak ne kelljen gózni (az előző értekezésból kimaradt az hogy valamelyik este,enyhén illuminált állapotban engem elvileg megtanítottak catant-a világ egyik legzseniálisabb játékát-játszani viszont akkor az én szerepem a játékban lekorlátozódott arra hogy a dobókockával bűvészkedtem de mivel vérbeli gémer vagyok így elhatároztam hogy addig én nem hagyom el bordeaux-t amíg egymagam le nem tolok egy partit és persze nem leszek tök utolsó)így becsatlakoztam a románokhoz catanozni de közben elkezdődött a lightning második felvonása is szóval ingáztam a lightning és a catan között.Bármennyire is igyekeztem(és tényleg,tehát ritka sokszor sikerült elbambulnom és megfordítanom a partit de nem a saját javamra) sajnos sikerült megnyerni a lightning első fordulóját(spanyol 2dan)így gyorsan kirohantam,tevékenykedtem valamit a catan tábla fölött majd vissza 2. fordulóra ahol már egy masszívabb ellen várt,konkrétan az orosz medve a főverseny 2. fordulójából.Sajnos a revans itt elmaradt(ismét mindenhol megélt...)de legalább mehettem ki játszani. Lehet a catant nem nekem találták ki mivel kb. rommá verték de mentségemre szóljon hogy ez volt az első éles partim és és hát minden románul volt szóval még erősen rászorultam némi fordítási segítségre.Ott még góztam párat az egyik magyar kollégával(véresen komoly partik voltak ahol is egy dobozos cola volt a tét)aztán korán nyugovóra tértem márcsak azért is mert úgy éreztem a hétvégi versenyt nem könnyelműsködhetem el mint a főversenyt.
Eljött a hétvége.Bár ne jött volna...
Első forduló,brit kiscsaj,4dan,fiatal talentum,olyan akit jó lenne megverni így ehez mérten ültem asztalhoz.A parti szép lassan bontakozott ki,éreztem hogy technikásabb nálam és ha túlságosan egyszerű lesz a parti akkor simán behúzza így gondoltam generálok egy kis bonyodalmat és bejött.Nem tudott megölni ellenben saját magát sikerült ketté vágnia viszont mint kiderült én sem tudok ölni szóval ez a parti egy igazi túlélő show volt csak sajna pontban nem igen volt tartható.Kb. komival vezetettet de valamilyen furcsa ok kifolyólag belement egy teljesen fölösleges ko-ba aminek köszönhetően kb. 10 pontot hoztam rajta és kezdett nagyon szoros lenni a parti.A végjátékban közösen birkáztunk párat majd elkezdtünk számolni.Úgy számoltam hogy fél pont ide.Tök jó,meghajlás,köszöntem a játékot adom neki a tollat hogy írja alá a lapot amikoris látom hogy..várjunk..nem az én szinemet karikázza be..most akkor elszámoltam magam?Én buktam fél pontal?Ne basszál föl.Ezekután kb. úgy álltam a partikhoz mint egy zombi akinek nem jár más a fejében csak ez hogy ..fél pont...fél pont...Következő ellen japó 6danos bácsi(gyanus...de akkoris fél pont...)bár teljesen szétestem azért sikerült némi ellenállást felmutatnom a bácsival szemben és bár túlélt egy elég szigorú támadást azért még jól álltam viszont egyik pillanatról a másikra sikerült leesnie idővel...én meg nem értettem hogyan..mert nem hallottam hogy letelt az első majd a másik periódus..mondom valaki itt valami csúnyán elbaszott az órával.Mentem kerestem egy szervezőt hogy na belehetne-e esetleg állítani újra a byo-yomi,had ne idővel nyerjek már de a szervező nem tünt a fairplay hívének így nem tudtuk folytatni a partit amikor kezdett épp izgalmas lenni.Remek fél pont után egy kétes idővel történő győzelem és ez mégcsak az első nap volt a hétvégéből.A nap többi része eseménytelenül zajlott így ugorjunk a vasárnapra.
3. forduló,szerb fiatal reménység,5dan és egy meglepően jó parti bár részemről zéró motiváció de azért sikerült megizzasztani egy kicsit és mondta hogy amúgy volt egy pillanat amikor hülyére volt verve csak aztán sokat segítettem neki hogy ez megváltozzon.Gondoltam 2 bukó 1 győzelem után mi jöhet még hát csak nem egy újabb fiatal 5danos,ezúttal egy román de sajnos ez a parti elég botrányosra sikerült,egy pillanat nem volt amikor úgy érezhettem volna hogy jól állok és ennek fényében elég hamar reizgnáltam de a verseny fénypontja csak ezután következett.Történt ugyanis hogy a brit kiscsaj odajött hozzám megérdeklődni hogy akkor hogy is állok,mondom van kemény 1 győzelemem és akkor mondja:"na mivan csak engem sikerült megverned?"Mondom azt nehezen hiszen tőled kikaptam és akkor teljesen elkerekedett a szeme és nem értette mivan(és persze én sem)és mint később kiderült tényleg én nyertem fél pontal de rosszul karikázta be a színt a végén(amit aztán persze kijavított viszont erről elfelejtett szólni amikor teljesen lenullázta a versenyemet hisz végig abban a tudatban voltam hogy fél pont...fél pont..)Az állam kb. a földön,újjászülettem(még ahoz is túl jó kedvem volt hogy a kiscsaj egy kicsit lebasszam legalább)új lendülettel vártam az utolsó fordulót..talán kicsit túl nagy lendülettel is mint kellett volna.Spanyol 3dan,ahol is szerintem új szintre emeltem az "egy partit elveszíteni egy lépés alatt technikát" tehát amikor tisztán leütsz egy alakazatot de a végén sikerült megélesztened és még belepakolnod legalább 15 pontot az zseniális.Az persze már nem engem minősít hogy ennek ellenére még mindig partiban voltam de sajnos behúzni már nem sikerült.Végül 3-2-vel zártam de hogyan..egy élmény volt..felejthetetlen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése