2011. augusztus 23., kedd

EB 6.0

A szerdát most lehet skippelem mert szünnap volt és olyan események voltak amikben abszolúte semmilyen szinten nem voltam érdekelt.(pontosabban azt hittem érdekelt vagyok a csapatversenyen mivel két román csaj nagyon elakart indulni de miután nem találtak 4. embert így ez elmaradt.Megjegyzés:jobb is hogy nem indultam ugyanis annyira komolytalan volt az egész verseny hogy pár dolgot említsek:30 perc hirtelen halál,full handicap,az első tábla súlyozott míg a második csak a sos miatt kell...ezekután öröm volt nézni ahogy a szervezők két forduló között változtattak a szabályokon..de azért szeressük a franciákat,de tényleg.)Így bárminemű versenyzés helyett kipróbáltam mindenféle más játékot mint például vak gó(speciális táblákkal és kövekkel)ami meglepően könnyűnek bizonyult,le is gyilkoltam a kedvenc cseh riválisomat(mégha nem is igazán tudtam hogy mi történik a táblán)A vak gó után következett az egyik legzseniálisabb gós játék a tsunami on the goban:ezt a játékot 13X13-mas táblán kell nyomatni és az a lényeg hogy az első 8 lépés után mindkét fél mielőtt lép húz egy lapot egy 40 lapos pakliból és a lapok különböző hatással vannak a játékra mint például: mount fuji:minden ötödik vonal fölötti kő vissza kerül a tartókba vagy a személyes kedvencem:operation overload:tégy le egymásután 4 követ az első vonalra ami ugyan a fusekiben nem valami efektív na de a végjátékban tarolhat vele rendesen az ember, a chuck norris és bruce willis kártyákról már nem is beszélve.Igaz ennek a játéknak van egy erős szerencse faktora de ki nem szarja,rohadt jó főleg amikor hülyére vagy verve és jön két bomberman...egyből újra egál a parti.Na a szóval a szerda ilyen hasznos dolgokkal telt szóval ennyi elég is volt a szerdáról,jöjjön a csütörtök.(Najó végül mégsem skippeltem a szerdát..)
Főverseny,osztrák 2 danos fiatal reménység és egy újabb parti no timeban bár itt a végjátékban kicsit sokat tököltem mert volt egy momentum amikor úgy éreztem hogyha nem kapom össze magam rossz vége lehet a történetnek de aztán hirtelen feladta(talán 5-el mentem a táblán,komi nélkül)szóval végül happy end lett a vége de ami fura volt hogy a tag semmi ellenállást nem tanusított a partiban és utólag beismerte hogy nem iger MERT harcolni mert hogy tudta hogy én szeretem kavarni a szart rendesen így nem akart belemenni semmi élesebe,inkább egyszerűsíteni akarta a dolgot(én meg igazából az egyszerű partikat szeretem,mégha néha úgy tűnhet hogy"na végre egy kis eksön,fight-fight..folyjon a vér " de én igazából egy galamb lelkű valaki vagyok..általában..mondjuk)egy szó mint száz nem sok dolog történt a partiban,már-már sima győzelem.A rapid valamilyen misztikus oknál fogva elmaradt a 9X9-es versenyről meg lekéstem a nevezést(kicsit lassú voltam..pedig indultam volna)így maradt a chill out és a random játékok tömkelege(catan,backgammon,tsunami és amit csak elém pakoltak..igazi mennyország volt)majd egy kis parti este(kb.100 résztvevővel) amibe nem mennék bele..meredek volt..de tényleg.Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése